Підпишіться на нашу розсилку:
м.Одеса, вул. Жуковського, 32
+380(48) 736-34-31
Viber, Telegram, Whats App +380(50) 336-99-90
горяча лінія+380(94) 930-74-31

Круїзи MSC - орієнтир для безпечних подорожей

Круїзи MSC - орієнтир для безпечних подорожей

 

 

Інтерв'ю Голови Ради Директорів MSC Cruises Пьерфранческо Ваго ведучому італійському виданню Corriere della Sera

Круїзи в Середземному морі тривають, в той час як країни Європи закриваються на карантин. Причина проста: круїзна компанія MSC Cruises в середині серпня впровадила протокол з охорони здоров'я пасажирів на борту, який переконав спочатку італійська влада, а потім мальтійські. Даний протокол став першим в світі і дозволив відновити круїзи.

«Ми стали орієнтиром для безпечних поїздок, - пояснює Пьерфранческо Ваго, - з нами консультуються колеги з Бразилії, Китаю, Франції, Іспанії, США і Південної Африки».

Як працює ваш протокол?

«Філософія проста: тести на коронавірус для всіх пасажирів до посадки, і після перших чотирьох днів круїзу, щоденне вимірювання температури; маски на борту; дистанціювання, високотехнологічний браслет у гостя, який відстежує всі переміщення на лайнері, берегові екскурсії тільки в складі екскурсійних груп з персоналом MSC Cruises, які отримали негативний тест вранці напередодні екскурсії. Всього ми провели близько 40 тисяч тестів, відмовили в посадці - 300-м. Це сумно, але ми були змушені зробити це, тому що це єдиний спосіб забезпечити відпочинок в цілковитій безпеці ».

Як ви гарантуєте санацію лайнерів?

«Це відбувається кілька разів на день, і, наприклад, кожен ліфт дезінфікується 48 разів протягом 24 годин. Над вхідними дверима ліфта розташовані дезінфектори, які розпилюють речовину, що містить перекис водню, воно нетоксичний і біорозкладані на 99%, не випадково його використовують в операційних блоках ».

Екіпаж лайнера формується з громадян багатьох країн, з різними законами, як ви його перевіряєте?

«Вони роблять тестування перед виїздом зі своєї країни, а потім повторно тестуються перш ніж сісти на борт, але в будь-якому випадку, ми ізолюємо їх на 14 днів. Щомісяця вони здають повторні тести і не можуть сходити з лайнера ».

Як виник протокол?

«Коли весь світ був закритий на карантин, на наших лайнерах залишилися тисячі співробітників, які продовжували роботу, тому що лайнери необхідно обслуговувати 365 днів в році, підтримувати роботу електронних систем - ми не можемо відключити двигуни і відправити весь персонал додому. Щоб захистити наших співробітників, ми зібрали багато даних, щоб зрозуміти, як вірус розвивається в навколишньому середовищі ».

Що ви виявили?

«Вірус активно поширюється по повітрю. Для цього ми ввели дистанціювання персоналу один від одного, почали роботу з університетом в Салоніках, який готує для Європейського Союзу протоколи охорони здоров'я для різних галузей. Для них ми стали своєрідною «лабораторією», тому що на борту сконцентрована велика кількість просторів - дискотеки, ресторани, бари, театри, готелі, салони краси і спортивні зали. Так і з'явився протокол ».

Чому ви почали з Італії? Як з найменш бюрократичною країни?

«На цей раз ми були кращими в світі, і я, як італієць, пишаюся цим!

Після нарад і консультацій ми отримали дозволу від Міністерства транспорту та охорони здоров'я і Науково-технічного комітету, а також від адміністрації регіонів, берегової охорони і мерів міст. Ми стали прикладом для всіх країн ».

Вас не зупинив останній указ італійського уряду?

«Працює наша система тестування і відстеження. Ми пояснили владі значення браслета, який носять круїзери. Так можна обчислити будь-якого, хто був у контакті з гостем, інфікованим вірусом, протягом десяти хвилин на відстані менше 1,5 метрів ».

Скільки коштує браслет?

«Одноразовий для пасажира - 10 євро, а перезаряджається для екіпажу - 20 євро. Однак всі витрати на запобіжні заходи проти вірусу на борту не впливають на вартість круїзу для пасажирів ».

Протокол безпеки є дорогим для судновласників і ваші доходи впали, тому що немає повного завантаження лайнерів. Як ви справляєтеся?

«Кожен круїз обходиться в 400 000 євро. Основний наш бізнес - вантажоперевезення, де ми є другими в світі. Ми також займаємося поромами, портами і логістикою. У нас є довгострокове бачення, і, дотримуючись наших принципів, ми нікого не звільнили. Якщо завдяки протоколу ми доведемо, що круїз безпечний, я впевнений, що якщо не сьогодні, то завтра ми повернемося до прибутку. Однак наша головна мета - не тільки безпечне плавання, але відсутність негативного впливу на навколишнє середовище ».

Ви оптимістичні, але деякі круїзні компанії зазнали невдачі, інші тримаються.

«Я бачу, що склянка наполовину повна, бо буде раціоналізація, і це добре для галузі, яка використовує застарілі лайнери з шкідливим впливом на навколишнє середовище. Ці судна неодноразово перепродувалися за нереальною вартості, але тепер вони будуть остаточно списані і їх місце в найближчому майбутньому займуть сучасні екологічні лайнери з більш високим рівнем обслуговування клієнтів. Клієнти будуть вибирати тих, хто пропонує лайнери останнього покоління. На жаль, це спричинить за собою втрати серед судновласників ».

Чи змінить пандемія конструктивні особливості лайнерів?

«Ні, тому що наші суду вже мають великі простори. Однак ми стали використовувати на борту матеріали, які можна постійно очищати, щоб позбутися від бактерій. За допомогою високотехнологічного браслета ви можете відкрити каюти або оплатити напої не торкаючись нічого руками. Круїзери високо оцінять можливість милуватися заходом в море з балкона своєї каюти, перебуваючи в цілковитій безпеці на лайнері ».

У MSC Cruises був розроблений план розвитку до 2029 року, буде чи в нього внесені корективи?

«Ми підтвердили всі інвестиції, які збільшать наш флот від 17 до 29 лайнерів. У наступному році ми розраховуємо спустити на воду два лайнера. Від цього виграє вся Італія, тому що кожен наш лайнер коштує близько мільярда євро і приносить прибуток не тільки верфі Fincantieri, а й сотням виробників - від лампочок до меблів. Ми підрахували, що в кінцевому підсумку мільярд євро, вкладений в будівництво нового лайнера генерує 4,5 мільярда і дає роботу тисячам людей. Все це важливо не тільки для нас, але і для економіки італійських портів, і для туризму. Сегмент круїзних подорожей має великі можливості для зростання, оскільки поки їх вибирають тільки два відсотки туристів. Звичайно, з урахуванням пандемії терміни спуску лайнерів можуть змінюватися, але я впевнений, що завдяки вжитим протоколам вони не сильно затягнуться ».

 

 

 

28.12.2020